søndag 8. april 2012

Utfordring

Var på stoffbutikken en dag før påske og der traff jeg ene dama som driver kafeen Flo & Fjøre i Brandal. Hun tipset meg om at jeg kunne sy opp runde strikkepinneetui. Noe jeg aldri før hadde gjort og heller ikke viste hvrdan dette skulle se ut eller være.

Men som det nyskjerige menneske jeg er så tok jeg utfordringen. Fikk noen tips med Line som jobber på stoffbutikken og dro hjem for å prøve dette.

Resultatet ble bedre en jeg selv forventet meg. Da dette er sydd uten mønster eller noe hjelp.

IMG_0481IMG_0478

Etuiet er 20 cm i dm med glidelås lukking som er skjult.

2 kommentarer:

  1. Sjå der ja! Kjem på at eg har jo sett slike før. men har ikkje huska på dei heilt ;-)

    SvarSlett
  2. Har ikke sett dem før tror jeg, men kan ikke få med seg alt heller ;)

    SvarSlett