søndag 15. april 2012

Begivenhetsrik langhelg

Da er vi hjemme etter ei fin langhelg på hytta. Det er godt å komme seg vekk en gang i blandt. Det skulle i grunnen være en jentetur, men den ble avlyst i siste øyeblikk. Men, men, det er sånn som skjer til tider. Jeg og min kjære har koset oss masse. Smilefjes
Det ble tur til Tynset på butikken Fellingens Symaskinsenter, der feiret dem 40 år og hadde med andre ord masse salg på stoff i ymse kvalitet Smilefjes Dette til min store glede og begeistring. Anbefaler sy- og strikkeglade å stikke innom denne butikken om dere er i nærheten.
IMG_0493IMG_0495
Stoff til 40 kr meteren og tråd til 4 kr snella takker man ikke nei til Smilefjes Ergo handlet jeg en del meter kan en si. Bare lurer på hva som blir av alt dette. Noe er bestiling på og andre stoff måtte jeg/min kjære bare ha Smilefjes
Fant også butikk Tusen og En Tråd på Dombås som jeg ikke viste om hadde stoffer og denne anbefales også ett besøk om dere kjører gjenom eller er på Dombås. Det er en meget koselig butikk med god atmosfære og koselig betjening. Ble handel der og på Trollstua på Dombås.
IMG_0501
Da bør jeg i vertfall ha nok stoff for ei lita stund Smilefjes som blunker
Hadde så klart med meg symaskinen og utstyr på hytta for å få sy litt også så klart.
Her er noe av det som ble laget.
Rundpinne etui 150 kr
IMG_0502 IMG_0502 
Da ønsker jeg alle en riktig fin dag videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar