onsdag 4. april 2012

Da er påsken her :-)

Påsken har jeg tenkt å bruke til å sy en del Smilefjes Var på butikken og handlet mer stoff og utstyr så jeg skal ha gjennom påsken og sy av.
IMG_0462
Som dere kan se av bilde så ble det litt diverse å velge mellom. Kjøpte mest stoff jeg er fortrolig med å sy av, men må jo prøve nye kvaliteter også til tider. Siden jeg ikke har sydd så lenge så finnes der fortsatt en del ting som er uprøvd.
Kjøpte dette mest for å stille min egen nyskjerighet på kvalitet og prøve noe nytt. Var så gira på å prøve at jeg begynte allerede da jeg kom hjem. Og her ser dere resultatet
kr 300,-.
IMG_0459
IMG_0460
IMG_0461
Ønsker alle ei fin påske videre. Titt gjerne innom bloggen en gang i blant. Den blir oppdater så snart jeg har noe mer på hjerte å skrive om Smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar