mandag 23. april 2012

Lærer stadig noe nytt heldigvis :-)


Som sagt lærer stadig noe nytt her i livet og denne gangen gjelder det strykebrett-trekk. Jeg trodde dette var laget av vanlig bomullstoff. Men den gang ei.
Hadde noen sagt til meg for to år siden at jeg kom til å slite ut et trekk på et strykebrett så hadde jeg flira rått og trodd dem bare tulla med meg, men har nå opplevd dette.
Det skal sies at det strykebrettet jeg har, har jeg arvet fra min farmor og er kanskje like gammelt som meg, men ser tydelig at hun har også en gang i tiden byttet trekk.
Jeg har nå lært at ett trekk er ikke bare ett trekk, dem finnes i flere kvaliteter og størrelser. Dette trekket er metalisert bomull og skal gjør det lettere å stryke stoffet.
Mitt strykebrett før:
IMG_0548
Godt brukt og utslitt, men nå ser det slik ut :
IMG_0550
Som nytt Smilefjes Bare håper det er like bra som det gamle trekket. Har enda ikke prøvd det ut.
Ønsker alle en begivnhetsrik dag og uke videre.

2 kommentarer:

  1. Så flott det blei nytt - og må innrømme det var kjekt å sjå det igjen før du skifta trekk også. Eg kjente det faktisk igjen!

    SvarSlett
  2. Utrulig bra! :)
    Ingvild M

    SvarSlett