fredag 7. september 2012

Pose til oppbevaring av innpakkningspapir

 

Mitt kjære søskenbarn Annika kom med ett spm for litt siden, og det var om jeg kunne sy en pose til å oppbevare gavepapir og tilbehør. Jeg hadde aldri hørt eller sett noe slikt men sa så klart ja til denne utfordringen. Så begynte jeg å lete på nett etter hvordan denne posen skulle se ut og fant ett eksempel som jeg tok utgangspunkt i.

Resultatet ble jeg faktisk meget fornøyd med etter jeg hadde løst utfordringen med mål og hvordan den skulle syes i hop. Bare håper hun blir like fornøyd som jeg er.

Resultatet ser slik ut: IMG_0855

Den er litt lenger enn en rull med gavepair, har to lommer som er beregnet for bånd og til/fra lapper og kansje litt tape og div. Hemper til å henge opp ble det også.

Nå er det bare å ta fatt på neste utfordring som er bestilling på ei pute. Bilde kommer etter hvert Smilefjes

Siden været ikke er helt på topp her så har jeg planer om å bruke helga på å sy Smilefjes som blunker

Ønsker alle der ute ei riktig god og begivenhetsrik helg Smilefjes

1 kommentar:

  1. Tuusen takk! Den blei kjempeflott! Må berre få leita fram gåvepapira no, så dei blir plassert i posen. Den funkar nok supert :)

    SvarSlett