onsdag 19. september 2012

Begivenhetsrik uke så langt

 

Mye har skjedd disse dagene så jeg har ikke fått sydd så mye på bestillingen som ønsket, men mye gøy og nytt har jeg opplevd.

Jeg var på kurs på mandag for å lære meg å sy klede og dette var meget gøy og lærerikt. Bare håper jeg får til tunikaen som ønsket. Det gjenstår å se. Om jeg blir fornøyd så kommer det nok bilde etter hvert av den også.

I går tirsdag dro jeg på besøk til mitt søskenbarn Annika og der etter på sykveld med kjekke damer.

På disse sykvelden prøver jeg å være så ofte jeg har mulighet, her henter jeg inspirasjon og om jeg lurer på noe så får jeg råd og tips fra disse kjekke damene.

Litt inni mellom har jeg jo fått syd litt. Blitt ferdig med hjerte nr fire (på sykveld i går):

IMG_0883

Og to puter, den siste ble ferdig for noen minutter sidenSmilefjes

IMG_0878IMG_0879IMG_0894IMG_0897

Å få tatt bilde så det blir rette fargen er litt vanskelig til tider og den siste puten er i grønngul sjateringer og litt lysere en det som kommer frem på bilde.

Hjerte nr 5 er godt i gang og regner med det blir ferdig innen noen dager Smilefjes som blunker

Så mangler vi bare en tilhenger på min side på facebook http://www.facebook.com/AnnkasSyrom for at en vinner kan trekkes.

Se tideligere innlegg for mer info Smilefjes som blunker

Ønsker da alle en fin kveld videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar