lørdag 15. september 2012

Litt som er ferdig

 

Da er jeg godt i gang med bestillingen som jeg fikk inn og vil gjerne dele med dere der ute.

Det er greit å ha mye forskjellig og lage for da går jeg ikke lei av noe.

Siden deler av bestillingen er slike ting som må takes litt trinn for trinn så kan jeg holde på med flere ting i gangen.

Dette er 2 av 5 hjerter som er ferdig, resten er nesten ferdig.

IMG_0870

Jeg har også på gang en duk og noen puter så bilder kommer fortløpende etter hvert som det er ferdig.

Det nærmer seg også at jeg skal på kurs for å lære meg å sy egne klede og dette gleder jeg meg innmari til. Skal bli spennende å se om jeg liker den type håndarbeid også. For ikke å snakke om jeg får det til. Så dette blir ei spennende tid fremover. Kommer kanskje oppdatering og bilde av denne syselen også. I vertfall om det blir vellykket Smilefjes som blunker 

Ønsker alle ei fin helg videre. Smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar