onsdag 24. oktober 2012

Nærmer seg raskt jul nå!!

 

Begynner å bli småstresset for jula nærmer seg med raske skritt og jeg har ikke tenkt på julegaver og alt som hører julen til. Her går dagene i sying og litt jobbing.

Bestillingen begynner å bli ferdig nå, har bare en duk og noen småting igjen. Skal på julemesse i november og har beynt så smått og tenke på den også. Ingen vits å dra dit uten og ha noe å selge så dermed er det full planlegging der også. Dette blir litt spennende om jeg rekker alt jeg har lyst til. Her kommer bildene av dem siste tinga jeg har laget i det siste:

IMG_0970IMG_0983IMG_0984IMG_0985IMG_0986IMG_1007IMG_1008IMG_1009

Som dere ser så har litt blitt produsert i det siste Smilefjes som blunker Har koset meg masse med sying.

Ønsker dere alle ei riktig god uke videre Smilefjes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar