mandag 1. oktober 2012

Dagene går fort for tiden

 

Ser det er ei stund siden jeg har lagt ut noe her nå, men dagene går så innmari fort for tiden. Mye som skjer og tiden strekker ikke til hver dag Smilefjes men dette er vel vanlig for alle og en hver.

Dagene mine går med til sying av tunika og så klart på den store bestilingen jeg har inne. Har “mistet” litt oversikten av hva jeg har publisert og ikke så håper dere bærer over om noe kommer flere ganger Smilefjes som blunker 

Nå er alle hjerta ferdige (dette er det siste) IMG_0907

 

Jeg er ferdig med tredje puta som går i grå sort.

IMG_0904IMG_0905

og noen duker

IMG_0380

IMG_0917

 

Mer er under sying.Bilder kommer fortløpende.

Ønsker dere alle ei strålende uke videre Smilefjes og takk til dere alle som følger med på mine sider Smilefjes som blunker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar